. - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Groot - WaarBenJij.nu . - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Groot - WaarBenJij.nu

Blijf op de hoogte en volg Laura

31 Oktober 2014 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Hi peeps,

Gisteren en vandaag bij Fikelela weer aparte ochtend gehad, want ze waren beveiligingsdingen aan het ophangen en daarvoor moest geboord worden. Sommigen begonnen meteen te huilen enzo en anderen vonden het weer supergrappig haha. We hebben onze activiteitenn dus ook maar half gedaan, want dat was lastig. Lekker gezongen en daarna laten spelen.

Gistermiddag bij GAPA was ook niet bijzonder. We hebben lekker buiten gedanst, het was mooi weer. Er lag in de tuin wel een mesthoop en een paar jongens gingen er mee gooien, iets minder.
Wat ik vergeten was te vertellen: dinsdagmiddag hebben we bij GAPA vuilnis geruimd op het speelterrein. We hadden wel een plastic zak vol met glas, terwijl sommige kinderen er op blote voeten spelen! Ongelooflijk.

Vandaag op weg terug naar huis na Fikelela hebben we met Thulani gepraatover besnijdenis. Ik zal niet teveel in detail treden, maar ik vond het heel interessant. Het is cultureel heel belangrijk hier en ze moeten in een hutje blijven zitten tot ze helemaal genezen zijn. Bizar.
In de middag weer goede activiteiten gepland voor volgende week, mijn laatste week alweer! Raar want Bex is volgende week al weg en zij heeft me alles geleerd. Komt verder vast goed!

Nu Halloweenparty in het huis om het weekend in te luiden! Laat weer wat horen na het weeekend. Byee xoxo

• 01 November 2014 - 12:30

Petra:

Heey Lau,
    Het is hier vandaag prachtig weer.
    Zon en +- 20gr. En dat voor 1 nov.!
    Hoe was de halloweenparty?

Ik hoor het wel, ga zometeen met Dena naar Waalwijk
    Voor een oma/ kleinkind momentje.
    Later!
    X pee

• 01 November 2014 - 15:18

Annemiek:

Fijn weekend!!! Ga je nog springen! ?, zot! ! haha
    zit op het moment in new York! ! Morgen marathon! ! ff duimen voor me! ! Veel liefs en kijk uit nr je weekend verhalen! ! xx

• 02 November 2014 - 08:49

Kitty:

Ja Laura vertel hoe was het????