Waaaaah - Reisverslag uit Addo, Zuid-Afrika van Laura Groot - WaarBenJij.nu Waaaaah - Reisverslag uit Addo, Zuid-Afrika van Laura Groot - WaarBenJij.nu

Waaaaah

Blijf op de hoogte en volg Laura

12 November 2014 | Zuid-Afrika, Addo

Holy shit, ik heb vandaag de hoogste bungee jump van de wereld gedaan!!
Vraag me niet waarom, het was het engste dat ik tot nu toe in mijn leven heb gedaan haha. Ik was gisteravond al zenuwachtig en net voordat ik sprong ging de knop pas om. Je moet namelijk naar het randje hoppen(met twee meannen naast je), omdat je enkels aan elkaar vastzitten. De Bloukrans bridge is 216 meter hoog en over de brug loopt de N2, de snelweg van Kaapstad naar Durban. De brug is zo ook de oversteek van de west-kaap naar de oost-kaap.
WAAAAH I DID IT. Paraschutespringen was hier echt niks bij haha. Maar dames en heren, ik leef nog. Foto's en video krijgen jullie snel te zien. Ik was ook de enige van mijn reisgroep die het deed, dus voelde me echt een heldin daarna haha.
Verder had ik geluk, want toen we van de springplaats(in het midden van de brug) terugliepen naar het restaurantje(die loop was trouwens nog steeds ziek eng), begon het keihard te regenen. De rest van de dag hebben we dus de planning omgegooid en zijn we naar winkeltjes in Jeffreysbay gegaan.
Nu zitten we in een prachtig overnachtingshuisje in een park, waar we net heerlijke babotie met rijst, sla en verschillende soorten pompoen hebben gegeten. Als dessert kregen we zelfs een echte malvapudding(traditioneel), beter dan ik al op had in Obs in Kaapstad.

Morgen gaan we naar het Addo Elephant park hier dichtbij, waar de grootste concentratie olifanten van Zuid-Afrika voorkomt. Hopelijk krijgen we wat te zien en is het weer beter dan vandaag(dat is wel de voorspelling). We vertrekken al om half 6 voor de safari, dus vanavond op tijd naar bed.
Doeidoei:)

  • 12 November 2014 - 20:42

    Petra:

    Uhhhhhh Laura,
    Gaat alles wel goed met je...........
    Dat stunten van jouw is nu wel mooi geweest toch....
    HOE DURF JE!!!!!!!!!!

    Kom aub snel naar huis, volgens mij heb je een Afrikaanse tik opgelopen!
    X pee

  • 12 November 2014 - 22:40

    Koen:

    Haha super vet! Bikkel! Veel plezier nog en geniet er nog even flink van!

  • 13 November 2014 - 17:12

    Kitty:

    Wuaw heeee, ik heb echt een stoer nichtje

  • 13 November 2014 - 17:12

    Kitty:

    Haha bedoel wauw.....

  • 13 November 2014 - 19:25

    Annemiek:

    ... show off! !!.. Haha. . bikkel!!! thuis met normaal zuurstof niveau weer lekker normaal hè! ?? anx

  • 15 November 2014 - 20:21

    Mark:

    Hoi reisgenootje,

    Super knap van je, die sprong van de brug. De 2 oudere Nederlandse mannen (incl. yours truly) kregen 't er Spaans benauwd van.

    Waren 7 topdagen en ze mogen thuis waanzinnig trots op je zijn. Een jonge meid die zo'n avontuur tegemoet gaat en zeker haar mannetje (of vrouwtje) staat, gaat zeker nog meer mooie dingen meemaken. Goede thuisreis Laura!

  • 15 November 2014 - 20:21

    Mark:

    Hoi reisgenootje,

    Super knap van je, die sprong van de brug. De 2 oudere Nederlandse mannen (incl. yours truly) kregen 't er Spaans benauwd van.

    Waren 7 topdagen en ze mogen thuis waanzinnig trots op je zijn. Een jonge meid die zo'n avontuur tegemoet gaat en zeker haar mannetje (of vrouwtje) staat, gaat zeker nog meer mooie dingen meemaken. Goede thuisreis Laura!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Addo

Zuid-Afrika

Kaapstad en Tuinroute

Recente Reisverslagen:

18 November 2014

THE END

12 November 2014

Waaaaah

11 November 2014

maandag en dinsdag- tour

09 November 2014

veel te vertellen

05 November 2014

einde projecten is in zicht
Laura

Actief sinds 03 Okt. 2014
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 10464

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2014 - 17 November 2014

Zuid-Afrika

Landen bezocht: