. - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Groot - WaarBenJij.nu . - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Groot - WaarBenJij.nu

Blijf op de hoogte en volg Laura

29 Oktober 2014 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Haha aparte ochtend bij Fikelela. De dag begon bewolkt en dat hielp niemand wakker te worden. Bex was moe en ik was ook nog slaperig. Gek genoeg waren we niet de enigen. Tijdens het ontbijt viel Ovayo zittend in slaap(waarschijnlijk door de medicijnen), daarna viel Oyinthando in slaap(zij slaapt altijd op haar buik maar dan met haar kont omhoog haha). Toen gingen we zingen en kwam Angela bij me zitten en ook zij viel in mijn arm in slaap. Dat was echt superschattig, want ze had de capuchon van haar truitje op en daar zaten oortjes op. Ik heb haar daarna in een bedje gelegd en ze legde haar armpjes zo om mijn nek toen ik haar oppakte, daar smelt ik echt voor;) Toen begonnen we onze aciviteiten en ook Lisolethu(kleinere baby, echt een schatje) viel in slaap haha. Toen werd Angela weer wakker en heeft alleen maar gehuild, Indi begon alleen maar te huilen en zelfs Ongeziwe(gelukkigste baby ever) werd er treurig van. Rare ochtend dus en we hebben ze maar hun gang laten gaan met spelen.

Home from home was tof! Om verder in te gaan op de Road Safety les hebben we de kids filmpjes laten maken over hoe de straat over te steken. Wij hadden een script gemaakt en zij waren de sterren. Ze vonden het super en maandag laten we ze de filmpjes zien.

Goed nieuws: ik ga skydiven zaterdag!! Tenminste, als het weer meezit en als ik ook echt nog durf zaterdag haha. Fingers crossed, heb er zin in!

• 30 Oktober 2014 - 21:52

Cindy:

Succes zaterdag! Recpect lau!