veel te vertellen - Reisverslag uit Struisbaai, Zuid-Afrika van Laura Groot - WaarBenJij.nu veel te vertellen - Reisverslag uit Struisbaai, Zuid-Afrika van Laura Groot - WaarBenJij.nu

veel te vertellen

Blijf op de hoogte en volg Laura

09 November 2014 | Zuid-Afrika, Struisbaai

Goedenavond!

Paar dagen niks van me laten horen, maar dat is alleen maar een goed teken. Ik houd het ook kort, want ik heb teveel te vertellen om het uit te werken.
Donderdag een hele leuke stapavond gehad en vrijdag een prima laatste dag werken. Wat een enthousiaste dag was het en ga de schatjes echt missen. Gelukkig heb ik lieve foto's kunnen maken. Stiekem wat meer dan eigenlijk mocht;)
Gisteren eerst 's ochtends weer met Florence naar de Old Biscuit Mill gegaan om lekker te eten en te drinken, daarna de taxi gepakt naar Constantia. De chauffeur was er alleen nog nooit geweest, dus dat ging niet zo soepel als gehoopt en verwacht. Uiteindelijk wel een goede fles rosé gedronken met een lekker plankje charcuterie. Terug thuis omgekleed en naar een verjaardag gegaan bij mensen die we hadden leren kennen deze weken, lekker braaieeeen! Afgesloten op Longstreet, maar niet te lang voor mij omdat ik vanochtend op tijd werd opgehaald voor de 7-daagse Cape to Addo- tour.

De groep bestaat uit 5 plus gids. Leuke gast als gids, twee nederlanders en twee meisjes uit finland waarvan een van oorsprong Zuid-afrikaans is(blank). Allemaal hele andere types dan dat ik ben, maar heel aardig. Komt wel goed deze week! Vandaag walvissen en honderden pinguins(ook veel lieve jonkies) gespot, bierproeverij gedaan en naar het echte zuidelijkste puntje van Afrika geweest. Heel mooi! De walvissen lagen aan de kust van Hermanus. Een walvis sprong zelfs ongeveer 6 keer omhoog uit het water, zo gaaf! Daar geluncht met de nederlandse mannen(kudu burger voor mij, heerlijk) en vanavond hebben we in het Backpackers hostel, waar ik nu zit, traditionele poyki gegeten. Dat is een soort stoof, een grote pan met vlees aan het bot en krieltjes en groenten, op een echt vuur in een steenoven. Geweldig lekker met rijst en salade!

Morgen weer een goede planning, dus welterusten voor nu!

  • 09 November 2014 - 22:07

    Kitty:

    Hey Laura, goed om weer iets van je te horen. Geniet ervan deze week, we zijn erg benieuwd naar je verhalen. Dikke kus

  • 09 November 2014 - 22:12

    Sam:

    Heey lau, ik ben blij dat je volgende week weer terug bent hoor
    Ik ben ook heel blij dat het zo goed gaat
    Xxxx

  • 11 November 2014 - 18:45

    Petra:

    Laura, veel plezier in je laatste week!
    Liefs, petra



  • 11 November 2014 - 19:50

    Lenie:

    Hoi Laura,
    Wat een geweldige ervaringen allemaal!
    Geniet nog met volle teugen van je laatste dagen en alvast een hele
    Goeie reis terug.
    En voor altijd verliefd op zuid-afrika

  • 12 November 2014 - 11:37

    Annemiek:

    Geniet vd reis! ! Zal voorbij vliegen. .!! lfs! !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Struisbaai

Zuid-Afrika

Kaapstad en Tuinroute

Recente Reisverslagen:

18 November 2014

THE END

12 November 2014

Waaaaah

11 November 2014

maandag en dinsdag- tour

09 November 2014

veel te vertellen

05 November 2014

einde projecten is in zicht
Laura

Actief sinds 03 Okt. 2014
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 10479

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2014 - 17 November 2014

Zuid-Afrika

Landen bezocht: