Alweer weekend!! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Groot - WaarBenJij.nu Alweer weekend!! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Groot - WaarBenJij.nu

Alweer weekend!!

Blijf op de hoogte en volg Laura

24 Oktober 2014 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Wow week drie project is alweer voorbij! En het was een geweldige ochtend Fikelela voordat we het weekend ingingen! We begonnen met zingen na het ontbijt, maar toen kwamen er opeens een man en een vrouw binnen om te bidden voor ons vrijwilligers en voor de kinderen. Zo lief en tof om mee te maken. Daarna werden de kids een voor een meegenomen naar een andere kamer voor een gebed en dokterscontrole. Zo hebben we het zingen maar gelaten voor wat het was en zijn we over gegaan op structure play. Ovayo was heel geconcentreerd in een spiegeltje aan het kijken en haar wenkbrauwen aan het optrekken en haar lippen aan het tuiten. Heerlijk om te zien.
Daarna kwam het best deel: verkleedpartijtje! Wat heb ik hiervan genoten. Ze zagen er stuk voor stuk uit om op te eten. Indiphile liep rond als kleine ninja turtle(inclusief maskertje), Ovayo was een prinses, Ingha liep alleen dansend en swingend rond met een ninja masker, Angela was gelukkig met een roze tutu en toverstaf en op den duur had ik natuurlijk ook een masker op en een safarihoed op. We gingen op de muziek in een rijtje door de kamer dansen en hebben de kinderen ook onder een gekleurde soort parashute gezet en daarmee dan gewapperd. Geweldig! De ochtend sloten we af met een boek met liedjes om ze weer te kalmeren. De tijd vloog voorbij en toen we weg moesten, moest Ingha zelfs huilen. Terug in het busje voelde ik me helemaal gelukkig. Het was een feestje!

In de middag weer net zulke leuke activiteiten gepland voor komende week, dus dat komt helemaal goed!
Nu is Fred(zweed) "Zweedse" gehaktballetjes aan het maken voor het groepsdiner, yummie! Vanavond ook een feestje/borrel bij vrienden van Flos en waarschijnlijk daarna nog op stap.

Verder kan ik de dag niet anders omschrijven dan great, amazing, lovely!
X!

• 25 Oktober 2014 - 14:46

Maarten & Jaimy:

Super Laura! Fijn weekend, geniet ervan!

x