M m monday - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Groot - WaarBenJij.nu M m monday - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Laura Groot - WaarBenJij.nu

M m monday

Blijf op de hoogte en volg Laura

03 November 2014 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Nieuwe mensen in het huis! Twee nieuwe australische roomies, twee nederlandse koppels en nog een paar engelse mensen. Ik moet ze allemaal og wat beter leren kennen, maar ze lijken me heel leuk! Sowieso is het fijn dat er nieuwe gezichten zijn, omdat ze met andere ogen naar dingen kijken. Daarbij vind ik het ook leuk om ze uit te leggen hoe alles een beetje werkt enmijn ervaringen met ze te delen. Zo heb je toch weer iets meer verantwoordelijkheid.

Vanochtend good times gehad bij Fikelela, ook al was het raar dat Bex er niet was. Het zingen was geweldig, ze waren in topvorm. Daarna hebben we gebowld met blikjes, wat vorige week niet werkte(ze maakten er instrumenten van), maar nu lieten we ze op een kleed zitten en ze konden om de beurt rollen/gooien. Het ging prima en ze waren best geduldig!
Na structure play was er weinig tijd meer over om te verven, dus dat doen we later in de week misschien nog.
Op de weg terug naar huis kwamen we in een megafile terecht, omdat er een ongeluk was gebeurd met een truck. We hebben 2 uur stilgestaan, maar de gesprekken waren goed voor de teambonding;)

In het huis heel snel heel veel gegeten en toen weer vertrokken naar Home from Home. We waren nog best op tijd en na de lunch hebben we een rekenquiz met ze gedaan. De jongere kids waren heel schattig op hun handen an het tellen en aan het overleggen, terwijl de oudere kids zich ook vermaakten omdat ze het zo snel mogelijk probeerden uit te rekenen. Alles wat met een wedstrijd of punten te maken heeft, vinden ze leuk haha!

Prima dag gehad dus. Ik had in de auto ook opeens het besef dat ik uit een vliegtuig ben gesprongen, heel vreemd;)
Ben benieuwd hoe het morgen gaat met de nieuwe vrijwilligers erbij, gezellig!